påsk påsk påsk

... Mat mat mat. Ja det är ju typ det man har gjort, ÄTIT! Inte för att de va äckligt men maan är lite mätt nu alltså. och ändå sitter jag här och käkar frulle. Köpte mig såntdära fyrpack med yogurt, dom är så himla gooooda! Nå vad händer idag? Jo jag ska jobba. 11-18 :) good for me. Tror att cashen rullar in nästa månad. Det känns gött... och min marslön får jag ju nu då på torsdag kanske? Ja, snart iaf. Vet inte riktigt vad jag ska köpa. Men något skoj kanske de blir? Har funderat på att försöka spara pengar till sommarn. JUST DET! Man måste ju deklarera snart?! får göra det sen med älskling annars blire nog tokigt iår igen...
såg att på valborg kommer de inte va så varmt. Men tror ni det ändrar sig eller? det borde det väl göra? Vore konstigt annars. Har varit ap varmt i helgen. helt underbart.  Älskar det... fast inte när man börjar svettas, känns äckligt då . Då önskar mna att de va sommar så man kunde åka o bada :D Jaja... nu ska jag ficka mig de sista o sen ska jag åka och jobba lite... som jag ska göra hela veckan. Kolla här ! 

JOBB VECKA
Måndag: 1100-1800
Tisdag: 0630-1200
Onsdag: 0600-1600
Torsdag: 0930-2100
Fredag: 1200-2100
Lördag: 1030-1930
Söndag: 0630-1430
MÅNDAG LEDIG.

Tror jag kommer va helt slut några dagar. herregud... Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0