skör som glas

Nu har jag en bil som rullar perfekt. Den är nybesiktad och hjulbytt :) heelt fantastiskt och vilken lättnad. De enda som behövs nu är att betala skatt och självrisk. Sen är bilen körbar i ett år till :) I love my car! Fast nu funderar jag mkt på att köpa en cykel. De vore ju så himla bra alltså. Finns en super billig på biltema. Men den är ju inte så snygg men bättre det? eller så köper jag mig en skit cykel? Vore egentligen bäst och billigast? Hittade bilden på min fina cykel som jag fick i 21 år present förra året. Herregud magen bara vände på sig. Seriöst...  jag hatar den bilden men jag kan inte slänga den ändå. Jag är för ömtålig. Skör som glas. Herregud... 

ja men hur som helst. Det blir att skaffa en cykel. TROR JAG. Det är mkt jag tror asså. En sak vet jag. att jag är klar med tvätten :D Guuuud va glad min älskade kommer bli när han ser att jag har tvättat utan att ens argumentera ;) 


Ska börja jobba om 3 timmar. Känns lite sådär ... jobbigt. Har ingen lust och det är ju fredag då vill man inte jobba. Har ingen lust att jobba alls... Skulle kunna byta jobb nu. Usch nu känner jag mig sådär äckligt negativ igen. Men jag har faktiskt lust att byta jobb... men inte byta arbetskamerater går det? haha... nej men .. Kommer nog aldrig ifrån maxi. och kommer aldrig att utvecklas.... känns bra, Tryggt... NOT.
Äh nu ska jag glädjaas av lite food.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0