snark

Nu är jag helt slut i kroppen. Har arbetat intensivt i 9 timmar! Egentligen borde jag inte vara så slut som jag är men ändå. Jag klagar för mycket :/ baj! Igår var jag ute i skogen o gick, helt underbart. Påtal om att va negativ så var jag tvungen att vara positiv så de jämnar väl ut sig lite hoppas jag! Haha. Imorgon blir det döö passet, (återigen negativ) .....jag kommer klara det! Haha.. Shzcitso ?! (kan inte stava men ni vet ju vad jag menar). Idag på tusen år tog jag mig i kragen o beställde en klipptid. Jag fick ångest direkt jag la på. Undrar om mitt hår möjligen kan sr något fräscht ut efter en liten lite sax. Uuuuuh nu kom ångesten tillbaka. Måste sluta tänka på det.. Nu ska jag blunda mina bajsbruna små ögon för att räkna mina fina vita får, godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0