Sprut grädde är grejer det!

Nu är klockan 1705 och jag har hunnit med att sitta här coh gjort världens okigaste kladdkaka. Alltså jag funderar lite. Kladdkaka gör man när man är sugen på den... och då kan ju inget gå fel? Då blir den ju bara huuuuur good som helst. men nu... jag tycker mest den såg ut o vara huuuur torrig som helst. och huuuur bleek som helst? KONSTIGT. Dom brukar ju bli asgoda annars. Hur man än gör?! What the F*UCK hände?! äh lite spruuuutgrädde på de hela så blireee nog bra! 

NU kommer min käresta hem. Och vi måste paaacka! Jag har ju förfan inte packat än, vad ska jag packa?! och vad ska jag ha på mig under mina 4 dagar i Milaaanooo ?  Heerregud. jag har inga kläder 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0