Flyga flygplan?

33 minuter (1400) sen jag sluta jobba. och nu sitter jag här? hm...Jag sa ju att jag skulle bli mer aktiv?! hehe. Neeevars. Jag gillar o pyssla med alla olika grejer som finns o pyssla med här på blogg.se... så hoppas min blogg ser bra ut tillslut. Ska föröska hitta på en header. Men har verkligen noll koll på vad man ska ha på den? Det enda jag vet är att det ska vara jag! Och bara... jag, eller jag tror iaf att de bara ska vara jag eftersom det handlar om mig? aaaaah. jag är kluven.

Jaja.
På jobbet hade det kommit upp att jag och carlisen fått tjänsten. Men grejen är väl det att de är ju egentligen carlisen som fått tjänsten, jag fick bara de timmar som Carlisen inte kunde jobba.. Och så säger folk grattis till mig, känns lite tjuvigt. eftersom carlisen fick den : P haha.... får typ skuldkänslor medans han inte bryr sig ett skit ;P Haha! Kuuul. Och en till grej. MITT RIKTIGA NAMN STÅR PÅ LAPPEN. Har alltid funderat på vad dom skulle skriva , antingen Zoa eller "missguerrero" . Haha, nu känns de bara pinsamt : P jajaaaaaa



Nog snackat om det. Vet ni vad?! Jag åker till MILANO snart!! Imorgon kl 12-13 åker vi mot skavsta flygplats. Hoppas verkligen vädret är bra, och att allt blir toppen good! Mmm hoppas verkligen på det bästa. Och en sak jag hoppas på är att jag får se Venedig. Jag bara vill det.... från botten av mitt hjärta! (tilldigN)


nej nu ska jag börja med en kladdiskaka tror jag :) MUMSFILIBABBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0