Vi Har det bra , vi här bak i bilen !

Ligger i bilen nu , hoppas vi är hemma snart , jag orkat inte ligga här mer vill bara ligga i min såmg...:/ serri , när jag kommer hem ska jag ha kött ! Och något gott till :) muuuuuums! Vi får se vad vi lagar när vi kommer hem ! Har fortfarande ont i magen över att jag skulle jobbat idag , huuuuur är det möjligt ? Jag har verkligen inte fått någon lapp om det ?! Känner mig som en svikare och en idiot som bara skiter i att jobba ... För så är det verkligen inte! Absolut inte . Äh nu ska jag lägga mig lite mer är väl strax i Norrköping . Påtal om inget, så köpte jag och älskling på oss på taxfreen, skulle varit billigare på supermarketen men den va visst stängd på söndag och idag (måndag) hann vi inte ens äta frukost innan vi åkte. Trodde vi skulle åka vid 13 eller något men 715 åkte minibussen med oss till Centralstationen hehe sen buSs till bergamon :) nu ska jag sova lite . Ögonen är tunga som blyn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0