I want new hair

åh hur många gånger har jag sagt att jag ska ändra bilderna på bloggen? herregud. Skäms typ. För jag ser faktiskt inte ut sådär mer :/ Känns lite som om man var snyggare förutom.. och nu är man skit ful! hehe PLUS att jag Saknar mitt ljusa hår, men kommer nog aldrig få det sådär ljust igen. Men jaja.. Måste ändra bloggen snart  endå asså! Jaja...


Vad har jag gjort idag då? nja, ingenting :) som vanligt. Ska jobba 17-22. Känns jätte roligt , eller inte  :/ hatar stängningar. Men jaja... och imorgon åker vi till torsby, känns helt wunderful :D , och på lördag åker vi till flen. Så de år väl gå att jobba stäningning idag.. för en gångskull. Hm


JJag vill verkligen klippa mig. Men vart när hur? och de ska väl inte kosta mer än 300 för en jädra klippning? haha. Nej måste verkligen klippa mig :) Ja,de får bli när min superduper  braiga lön kommer ;) 
Nu måste jag se film. 

Undra vilken film jag ska välja? , vi får väl se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0