Minnen för livet

Nu har jag gått igenom massa bilder på datorn. Vissa blev delete och vissa blev en helt ny mapp ! Otroligt vad bilderna kan få en att sakna den känsla som man hade på bilden. Herregud. De va massa bilder från 2009 då de va min första bästa sommar. Jag lärde känna massor av underbara människor från bara ett jobb. Mitt nuvarande. Där alla underbara gått vidare... och kvar är jag såklart. Hm. saknar alla underbara tider med fina folket. Jaja... 2010 har inte varit fy skam heller. De är nämligen de bästa året i mitt liv. Första året för mig och älskling. Första gången i hela mitt liv jag kan säga att jag vet vilken årstid jag älskar mest? , vet ni vad jag säger då? jo sommarn såklart ! Jag bara älskar sommarn. Och den här sommaren ska bli så mycket bättre. Eller ja. kanske, vi får väl se :) !  


Jag fick precis hem ett brev och vet ni vad de va? Jo besiktnings dax. Herreeeejävlar. Täänk om bilen inte går igenom herregud. Jag kommer må så dåligt då. bajs korv. Jag vill att min bil ska klara sig. SNÄLLAAAAA . 24 mars 1410 någonstanns. Hehe, jag vet inte ens vart jag ska men får väl ta reda på det. Hehe... Jaja. 


Ska nog till syrran nu och fixa min jädra fram lyse som slockna för 2 dagar sen. TUSAN oxå . fast måste äta och fixa till mig men jag orkar verkligen inte det... bajs. Jag har blivit så lat....
Nej hejdå :) 


Kommentarer
Postat av: annica

jag är ju kvar på maxi med :(

2011-01-12 @ 13:50:29
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0