RICH BITCH

Lördag. De är nog min andra lördag ledig. Seriöst. Förstår inte hur jag orkade att jobba varje lördag i sjuhundra år! haha... eller nej men typ så var det, om inte det varje helg i sjuhundra år ! Nej nu ska jag ta de lugnt med min älskling, plus att min bror är hos oss oxå! 

De som inte är så roligt att veta är väl att jag och mina armar drar väl kanske inte jämt. Dom har ont men jag mår bra. Har varit så hela veckan, kan knappt sova. Och dessutom börja vänsterarmen värka igår. EXAKT på samma ställe.  Hur kan dom gå ihop mot mig sådär ?! Så jävla f i t t i g t. 

Till något bättre. Som sagt de var lördag och jag vill hitta en fin klänning att ha på Ns mosters 50år fest! Men jag är ju inte lika rik som jag var förr och kan köpa sådär mycket som jag vill köpa. Finns så jädrans mycket onödiga utgifter i mitt liv! Varför?! TEX , TVLICENS?! Varför ska dom ha pengar?! Asså. De kostar att köpa en tv, räcker inte det bara ?! Jävla TV LICENS SKIT! Nejdå. De är väl bra att ge pengar till någon. Jag får nöja mig med att jag följer lagen ;) Haha .

Min bil då . Ännu en utgift. Men en helt vääääärd utgift. Jag älskar min fina fina lilla bil, PUSS PÅ DIIIG ! Sen hyra el blablabla. Allmänna utgifter. OCH MAT! jag tror jag och N kan sänka våra utgifter på mat men men... haha vi äter hela tiden. Lite roligt och så klart mysigt ! (Pusspådigminsnygging)

IAF.
Rik och rik. Jag är nog ganska rik för att inte jobba heltid och ja va 21 år . Om ni inte visste det så är jag 21 år och inte 23 och inte 16 , O K E J ? 

äh nu skriver jag massa strunt igen. Varför kan jag aldrig sluta med det ? , jo jag har faktiskt svar på den frågan. JO , för jag har inget annat o skriva ; ) hihi .
Ikväll , vad händer ikväll ? Hade varit roligt o bli lite full. Men jag tror jag hoppar, jag vill mysa med min fina älsklig. ÅH VADÅ TOFFEL ?! Tyst med er ;) haha 

Nu måste jag åka och hämta honom. Han har klippt sig :) SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0