The loser takes it all

jahapp. Här sitter jag igen, har precis kollat klart på sex and the city 2. Helt okej. 1 är ju klart mycket bättre, men den här var oxå bra . MM. Så se den om ni inte gjort det :) ! 

Gjorde ugnspannkaka idag. Så seriöst g o t t ! Har tjatat om den där jävla  pannkakan i evigheter och äntligen fick jag den, musigt asså. Tror jag har blivit beroende av mat, vill äta allt typ. Fast egentligen vet jag inte vad jag vill äta? Låter heeeel  tokigt. men ändå :)


Snart ska jag åka och hämta min kära sambo. Saknat honom hela dagen , seriöst. jag får inte nog av honom, så jädra fjantig jag är. Men så är det att vara kär ... Hoppas han är kär i mig oxå, fast de vet jag ju, annars hade han ju aldrig orkat bo med mig , hihi!


Vi bowlade igår och gissa vem som van den stora äran att klå alla !? Inte var det jag iaf. Attans. Jag vet faktiskt inte vem som vann, tror helt seriöst att de var syrrans kille som vann. Så här blev poängställningen, Syrrans kille, älskling, syrran, lillebror och sist jag :/ Men jag har faktiskt haft ont i min arm i en hel vecka o en dag. Så vi skyller på det ;) !


Har faktiskt ont idag med, trodde de var bra imorse men nu när jag låg o kolla på filmen kände jag hur armen bara värkte , kan de va en inflamation? alltså helt seriöst. så ont gör det. Och jag brukar inte vara sådär småkänslig. Har de inte gått över förens torsdag så tänker jag faktiskt att kolla upp det. INTE Likt mig. Men det gör verkligen ont :( Så hoppas de slutar värka.


Nej nu ska jag nog sätta på mig kläder för att åka och hämta snyggingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0