Fredagsmys, barnbidrag och pension imorgon!

Min Vecko-jobb-kväll blev över förväntan kan jag ju bara säga. Gick så smidigt och snabbt så knappt jag kan tro det är sant! Haha, ibland när man är lite sådär opepp så visas dagen bli skit kanon bra, fast oftast är det bara när man jobbar kväll. Påtal om det så i onsdags så jobbar jag och carlisen alltid tillsammans och båda var hur trötta, slitna och helt opepp på allt som hade med jobb att göra så vi gick o sega hela dagen. Då när klockan slår 1500 har vi fortfarande 1 timme kvar . Då ringer en "extern" (utifrån, någon kund typ) till min telefon och visst fan äre min cheef! Hon ville bara säga att vi jobbat jättebra och Lixom jag kunde bara säga, "" va roligt att höra, tack! " jag kolla på carl och berätta att "chefen" ringde när hon var hemma o var tvungen att säga att vi jobbat bra! Carl bara kolla på mig och ba Vafan vi har ju varit as dåliga idag. Jag bara säger JAG VET! Efter detta gick allt så mkt snabbar och vi fick äntligen gå hem :) Just nu ligger jag i min 180 breda säng och ligger o lyssnar på när min kära man sover tungt. Hur kan man sova tungt?! Hm. Iaf jag vill oxå sova , blir nog alldeles strax tröttis! Om 2 dagar är det dax :) snart snart snart! Kan knappt tro det är sant men de är det! Heeelt amazing asså :) wiiiiieeej fick lite pengar av pappi just precis nu, alltid lika roligt :D eller bra kanske ? Haha . Nu ska jag försöka att sova som en prinsessa för imorgon är det en nykväll som kommer vara mer krävande än denna, de är nämligen barnbidrag, pension och fredag! Allt i ett! Äääääääälskart! Åh måste berätta att mina kläder från Nelly har kommit och skor! Hoppas verkligen de är något o ha! Stod inte så bra kommentarer om det men lika bra o kolla själv om de sitter bra. Man är så olika i kroppen och även i åsiker :) sååå hämta ut paketet imorgon på morgonen och kolla om mina feta lår ser bra ut i de två klänningarna och att fötterna inte är uppsvullna och äckliga så man åtminstånde får på sig de fina skorna ;) Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0