Im f**k perfect

nu börjar helgen och jag sitter här med min fina sambo i knät och undrar om klockan börjar bli väldigt sent? jag ska jobba halv 9 imorgon och jag är inte morgonpigg aslls. nu förtiden får jag tilllägga. Haft en underbar mysig ikväll med min fina älskling...
Har ni hört Pinks. im fu*k perfect? klart ni har. jag iaf, älskar den. Den är så himla fin och beskriver på så många olika sätt. Tror alla har haft en sådan tid när man bara känner hu alla dömmer en och hur fel dom kan ha men inte förstår. Ja... jag kan disskutera de dära länge menjust nu orkar jag inte.


Nu kom john blund som alla säger... jag tror han slog mig i huvudet... booonk, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0