jobbkväll

Min jobb(iga) torsdag! 11-21 today. Känner mig inte pepp. Hoppas det kommer när jag står på plats. Ska även jobba kväll imorgon åt en vän.. billys panpizza ;) haha. Han behövde någon, och jag som inte ville ställde upp ändå. Vafan.. Han skulle iväg och allt... och jag skulle bara hem och vila. Så de fick bli så. Har ju fixat allt tills på lördag så de känns bra... Jahapp. 4 jobbkvällar innan denna vecka är slut. Känns ju sådär. Men vatusan. Jag fixar det ;) ! 


Nu går P!nks F**king perfect igenom mina högtalare. Underbara låt! har även fastnat för Veronica Maggio. Uuuhä hon är så bra! 

så vad har jag gjort hela veckan? jo, missguerrero har läst läst läst massor böcker och sidor på internet, kollat på youtube och ja vet inte allt! Känner att mitt huvud är helt sprängt med info. Har även skrivit ner masssor men kände att de va meningslöst, ska jag sitta och skriva ner allt jag läst så kommer jag gå under, sakta men säkert!
nå snart är det lördag och min mage pirrar lite då och då. De va längesen den gjorde sådär. Vet att den pirra varje gång jag tog bussen till min fina älskade sambo när vi precis blivit ett fint littet ungdomspar, hehe . hääärliga känsla... Innan jag tog detta beslut så blev det så bra, för min magkänsla (pirret) sa till mig att det är det här du vill.. så ta steget för du är redo. Ja ungefär så sa magen till mig :) Haha! och nu sitter jag här och är jätte lycklig  och hoppas verkligen mina jobbdagar går undan!
alltså hallå. Satte på Veronica maggio på youtube. Mitt hjärta blöder? UUH De är väl en gammaltant som kysser en ung kille? suck jag tror jag spyr ut min frukost nu.... helvete 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0