Klockan 2000 Kommer ansvaret att ta över mitt liv!

Havegrynsgröt! Mums! :) som ni kanske förstår sitter jag o käkar frukost. Alltid lika roligt att sitta själv på morgonen. Jag kunde ha käkat på jobbet men då måste jag ta med tandborste o de pallar jag fanimig inte :) älsklingen ba, jag har en halstabletter sen annars? Jag ba kollar på honom o skakar på huvudet. Han förstår inte. Man känner sig ju sjukt ofräääsch om man inte borstar tänderna! Blääääää för den känslar asså! Sista natten på 15 år jag och min fina sov själva :) för Todays that day :) wiieeeej! 1930 åker vi mot norrköping, hoppas verkligen jag kommer ihåg vägen ?! Mitt minne har svikit mig i snart 1 år varför skulle det inte svika idag?! Typiskt tur att man har en iphone med gps ;) nu måste jag äta upp denna gröt. Som alla vet äter jag ganska så sakta. Jag är en livsnjutare! Nu ska jag äääätaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0