Lycklig Lyckligast Lyckligare!

Skor skor skor. Har jag sagt att de är min nya kärlek?! Beställde ju hem skor från nelly och dom var super fina! i love them! Så dom blir det. Klänningarna, satt asfult på mig. Bajskorv. Dom ser så otroligt fina ut på tjejerna. Suck. Fast den ena var för liten och den andra för stor :) haha. Men... ja jag hittar nog något :) har ju redan en klänning från dom. Dock är den bäääääch och jätte naturell? kan man säga så, hhaha... den bara skriker naturell! Jaja... Ska försöka skicka tillbaka klännigarna men skorna, MUMS dom ska bli mina förevigt! Dock vet jag inte när jag ska ha dom eftersom jag aldrig går ut nåmer :) Menmen...


Nu ska min hemlighet avslöjas! Vad ska missguerrero göra imorgon tror ni?! :D Jo! Hon ska hämta ut en liten vvalp som heter Levis :) En ny familjemedlem alltså till mig och min kära älskade sambo :) Så nu blir det fullt upp med en liten vovve! Kommer aldrig mer va sysslolös och kommer aldrig gnälla över att jag är själv, kommer aldrig vaara.......fri. ÄLSKAR DET! Har velat det så länge. SÅ LÄNGE alltså. Fråga på ett forum när tiden var inne för att skaffa hund... och svaret blev. Finns ingen tid. Det är när du känner att du vill tillbringa dina dagar med en liten vovve och det fanns bara ett svar: JA!  Så ja.. jag ska bli mamma till en bebis . typ :P Den första tiden kommer vara ett helvete för jag måste åka hem på mina raster och sådär. Om det inte finns någon som kan ta hand om lilleplutten. Jag kommer vara trött, jag kommer vara lite småsur, jag kommer vara hur lycklig som helst! Så kära vänner säg välkommen till min bebis Levis :) 


Min fina kille. Och även Ns fina kille. Vår lille pojk... Dig ska vi ta hand om med kärlek och glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0