När du strippar och klär av dig är det samma grej...

Klockan är kvällen och det är pirates på tv. Film är mysigt. Men just idag lockade Nelly.com mitt intresse. Tror jag har klickat hem 3 klänningar 1 par skor men jag är inte klar ännu :) Ska se på rean och även kolla lite andra saker. Så himla roligt. 

Vad har hänt idag då? Jo jag har varit med Lina och Meya hela dagen. Dagen har gått alldeles för snabbt! Åkte in till ikano för att kolla lite kläder till lina. Dom ska ju döpa lilla meya så tillslut fixa vi snygga kläder till mammsen :) Guuud vilken stor hjälp jag var asså :) Jag briljera !
älsk har redan gått och lagt sig. Hans chef bad honom börja klockan 6 så de var bara för honom att sova. Själv börjar jag 630. Toppen! borde oxå gå och lägga mig. Men jag vill inte, haha. Jodå. Snart blire sängen så fort jag har klickat hem kläderna! ;) 


Nej nu ska jag väl försöka sätta punkt på denna dagen. Måste ju upp tidigt imorgon.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0