We are family!

Oj då. Nu är det ett tag sen jag skrev. Och precis när jag fått upp lite läsare så slutar jag, good! Naje men mitt liv är väl inte så intressant just nu. Så är väl därför, annars hade allt handlat om jobb jobb jobb... och jobb. Men det blir det ändrig på snart. Snart blir det fullfaart på mitt liv och herregud vad jag kommer va trött! Inte officielt än.. men dom som vet, dom vet :) Im happy!

Idag har jag och min andra braiga hälft städat hela lägenheten, dragigt kablar, sprungit upp till förrådet för att lämna alla grejer som bara står här och dammar. Har även satt upp lite tavlor. Vad har vi gjort mer? na, ätit :) ! haha


I fredags så blev det väl lite festligheter. Det blev alltså en liten show med Soulmate på platens. En tejja från jobbet sjunger där i ett band. Så med 300 andra pers kolla vi på henne och hennes band. Asbra! Det var covers på typ. We are family och sådana partylåtar :)! Sen drog jag och petrus hem till mig där N hade massor av hans kompisar hos oss. Så vi drack igen och sen drog vi till Harrys! Guud va skoj de va. Dans dans dans dans dans. Herregud vad vi dansa :) ja iaf ... en mkt lyckad helg alltså. Jobbar hela helger nu två veckor framöver så nu blir det lugna stugan plus att de kommer nog inte bli något festande på länge för min del, men men :)
Ikväll blir det vm final, och jag hoppas vinner. Dock vill jag inte tro det för då blir man inte lika besviken. Så ja. jag hoppas men jag är osäker :) Tokigt de blev igår då!? Sverige var med i kampen om att vinna eurovison?! Rätt skoj ändå? De var ju ett tag sen...  Och det bästa av allt. Carola kommer nog inte tillbaka nåmer ;)
Nu ska jag försöka kolla lite på räkningar osådär och sen blir glass. Det förtjänar jag, ABSOLUT! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0