Done with you!

Händelserik dag. Jag har gjort typ alla husmors-sysslor man kan göra.

•tvätta
•dammsuga
•bäddat sängen
•lagat god mat
•damm torkat
•tagit friskluft
•skrivit klart viktigt papper
Ja typ det.
Just det!
•vikt kläder!

Yes fan va duktig jag är! Vad har jag gjort mer då. Sett lite på Björn bröder! Så fin film och så fina låtar haha. Tog en promenix i vår vädret med lille brorsan och N och såklart mig guldklump❤ så himla fin dag det har varit.

Har även fixat så jag har ett nytt namn! ELENA GUERRERO! Har dock kvar mitt namn j*a*u* men är som mellan namn istället. Så ja. Känns underligt men äntligen slipper jag rätta alla människor! Yeah, done with that! Dock måste jag hitta en ny signatur? Äh De löser sig...

Nu måste jag sova lite, har inte sovit något idag! Så är nog dags nu, jobb kallar 6-16 imorgon. Inte alls lockande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0