hemsk dag imorgon

Jag tror jag är ensam om att tycka om att springa i regn. Det regna idag när jag jobba. Det enda jag tänkte på var om jag fick gå hem och kunde gå ut och springa av mig lite. Rensa luften så att säga. Fast i skallen. 

Imorgon kommer det svida hårt i mig. Jag ska köpa däck! Vilket rent helvete?! Kan inte tänka mig något sämre än att lägga ut mina fina ihop tjänade pengar på något som ett jävla däck, eller förfan 4 däck. Fytusan. Det är ju totalt världelöst. Herregud. Jag tror jag spyr. Varför finns det ingen lag på att tjejer får köpa bindor och smink medanas killar får köpa bildelar, tillbehör!? Så geniallt! så otroligt clever jag är. Topppen på berget är att jag ska göra en linskoll med mina ögon har inte kollats på kanske 5-8 år. Så lika bra att slänga pengar på det med.Men det är ju ändå lite bra för det handlar ju om mig :) 


Nej nu måste jag sova. Mår piss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0