Skepp kommer lastat med snarkningar

Helt fantastiskt. Efter 9 timmars kvälls jobb, alltså 12-21 så kom jag äntligen hem. Riktigt bra kväll ändå. Halv mycket folk och annonsvarorna gick åt kan man säga. Idag var nog den enda riktiga dagen på 3 veckor jag äntligen mådde bra?! Hur är det möjligt. Börjar allt vända nu? Kan jag ha en sån tur? Jag som bara har haft bad luck!? Yeyeee. Efter jobb blev det 28 min löptur. Är det bra? Bra för att vara mig! Ska bli en vana och börjar springa alltså. Ska bara köpa mina dojooor :) längtar! Köper dom imorgon tror jag! Kl 1600 . Aoo jag får se :) nu ska jag försöka sova lite. Levis somna på en gång. Han ligger och snarkar. N min älskling gjorde det samma och nu ligger han oxå oxh snarkar! Ögonen och ben är faktiskt lite trötta hos mig med eller väldigt trötta... Eller innan ska jag kolla lite tattoos . Är sjukt sugen ! Så jävla snyggt äreeeee . Förrsten. Såg debatt förut. Rätt jävla intressant och roligt. Nu blir det tattooooos innan ögonen Stängs av en lavin med sömn... Eller något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0