I can tell

Hallå i blåbärs stugan! Eller inte? Evigheter sen jag blogga. En sen. Spelar ju ingen roll. Iaf. Inget vettigt har hänt mer än att min bebis Levis är 1 år och hur trotsig som helst. Men ändå den finaste lilla guldklump jag någonsin kommer ha :) Nyss bråka vi som fan. Tillslut måste man ju visa vem som bestämmer och jag la ner honom på rygg. Nu ligger han och sover så fint brevid mig :)
i måndags var vi hos petra i norrköping, mkt trevligt. Åt världens nyttigaste mat typ. Kyckling sallad champisar bulgur o någon sås då. Men de va jätte gott. De roligaste var när Frida kom och dom skulle kolla trailern på datorn till TITANIC 3D och petra ba: Men det är ju ingen 3D ? Jag dog av garv. Hur kul som helst fan. Hon trodde man skulle få se i 3D på datorn eller på trailern med, haha dumsnut. Nejdå. Hon försvara sig med att jag har ju aldrig sett bio på 3D. Så okej. Jag ska sluta garva tänkte jag. Men min onda jävel på andra sidan axeln buttra lite o tänkte Inte ens jag är så dum o tror de går o se trailern i 3D. Hihihih va jätte kul iaf.
Just nu ligger jag i sängen med laptopen och N sitter vid datorn. Men vi är vi vårat 3e rum båda två och levis ligger här oxå. Skönt o vara nära honom. Alltså N. Han har varit med sin bästa killkompis. ja killar har tydligen en bästa killkompis. eller så säger jag att han är det för N är helt lycklig när han är här och jag vet att H känner likadant, LÖÖVVVVVEE. Dom har sjuk kul tillsammans iaf. I can tell. Iaf, när dom umgås så drar jag mig undan. Låter dom ta hela lägenheten. ta den bara. Men min hund får ingen ta! äh dom är nog glada när dom slipper levis :) 

Ja.. de va nog allt jag hade på hjärtat. Jag mår piss, förövrigt. Eller nu mår jag ändå lite bättre. Har sovit lite. Men min kropp är inte som den ska. Så sjukt att man vet hur man fungerar eller man tror det och sedan en dag så förändras det. Ont här och där och värk och ja allt du kan tänka dig. Eller nej, nu låter de som jag lider men de gör jag ju inte, inte så mkt lixom. Nej ska försöka göra så värken försvinner med lite alvedon, ipren osv... 

Kan mat kan hjälpa ? ;) Hjälper alltid. Heeeeddååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0