Tur i oturen

Fick precis reda på att en vän har varit med om en bilolycka. Fyfan säger jag bara, jag som bara blir rädd av en sladd vid en sväng! Men en kraftig hjärnskakning och ont i handleden kom hon undan med som "tur" är kan man säga...

Från dåligt till bra.
Snö är väldigt mysigt. Och jag har saknat det lite. Vore lite roligare om min guldklump inte va så sjuk så skulle man kunna leka massor i snön. Men men.

Har tränat idag känner mig nöjd, träna igår oxå. Och imorgon om jag inte är sjuk ska jag träna step! Fan måste bli lite fit och smal någon jävla gång borde kanske satsa på att bli det till sommaren? Får se. Jag är ju rätt lat och bryter mina vad... Men jag träna ju som sagt idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0