john blund vill att jag ska sova nu...

ännuu jävla freaking kallare ute. GREAT! Duscha imorse och skulle gå ut med levis sen. Blev lite tokigt. Mitt hår blev is. Så fick gå in ganska snabbt. Men klumpis var nöjd. Har sovit as dåligt de senaste nätter. Min hjärna har varit fylld med mardrömmar om att jorden ska gå under och att jag tappar bort min guldklump. Vaknar av att jag tjuter. De andra nätterna så har jag varit så jädrans varm säger N då. Sen har jag vridigt och vänt mig om hela natten typ. Så jädra jobbigt. Och nu är jag fan så trött. Så ska nog ta med mig lille klumpis upp i sängen o vila lite. Ska ju snart jobba med 12-21 underbart... eller något. Känns som jag tappat fokus igen. Men jag har mitt hopp inne om att jag inte har gjort det. haha... dum huuvud jag är alltså. Yeeeey. Nu ska jag som sagt lägga mig i min sköna säng o blunda lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0