nobody knows

Lyssnar på Darins Nobody knows. Så jädra bra. Ni vet den som var med på QX galan. Shit älskar den låten. Lite enformig början den bli nu men shit love it any way! Helgen har vaarit lysnade bra. Jag är nöjd. Var riktigt uttråkad där ett tag men sen var vi igång med både vin och sprit. Jag o petra dansa till ett spel på kinectet och sjöng och ja vi gjorde allt! askul :D Sen blev det korgen. STANDARD! och tiden flög iväg alltså. Längesen jag var så full kan man säga...  eller något. Haha. Japp... Sen har jag kommit på en sak ihelgen som jag försöker reda ut om de är så eller inte... men de kan jag inte ta nu...  Snart ska jag jöbba kvällen. känns sådär alltså. men är utvilad iaf. somna kl 20 igår typ.. har inte sovit så mkt som jag ville. Fira även jonas igår. Blev smörgåstårta med bowling;) haha. Jag kom inte sist! känns super bra! haha... Nu ska jag förösöka äta mackor innan jag drar till jööbeee... sho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0