nu kommer jag

Ja. Nu sitter jag här och funderar lite på att klockan inte alls är mkt. Känns som om den borde vara det. Min lediga dag börjar iaf nå sitt slut. Men denna tisdag har varit lite mer annorlunda. Jag har gjort mer saker med levis :) Känns skönt i hjärtat. Var till vet. igår med honom. Han har ju hudsjukdomen demodex. Det hade iaf blivit värre. men nu fick jag nytt foder några nya mediciner och en gammal vanlig medicin. och besöket vart inte billigt som vanligt. Men jag tar allt och vad som helst för att testa så han blir frisk igen! Gör väldigt ont i hjärtat. Eller det gjorde det när jag såg hur illa de blivit. Börja gråta. Han kollade på mig som att : varför gråter du?! ... Då börja jag skratta istället. Ja ja. Hörde några tassar bakom mig. tänkte vända mig om. Då var de någon som PUSSA mig på huvudet. De va ingen hund. Blev livrädd i en sekund och hoppa till. Ni vet sådär... åh kommer in på ordet. Iaf. Nu är jag inte rädd. haha... värt o skriva detta lixom.. nu ska jag äta sex kyckling klubbor... fetttttttto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0