det rullar på åt rätt håll

Godmorgon! Sitter med min coola laptop och äter frukost. Har hunnit med en halv lång promenad om man kan säga så? med levis :) riktigt skönt vänder på något sätt... sådär kallt men skönt när man ser bar mark.. Mm! Har inte hänt så mkt annnars. Varit jobb hela tiden. eller det är väl mitt liv.. Jobb och levis. Jag får nöja mig med det :D


En annan sak . Nu är jag och min N tillsammans igen, eller vi har varit det ett tag nu. Men inte officiellt. Så idag is that day! Ärligt talat så strula jag till det rejält. Jag mådde piss och har aldrig mått pissigare. Det förtjände jag, verkligen. på jobbet förstod typ ingen bara dom som kollat på fb. Så jag döljt mina känslor helt och hållet. Har oxå sagt till folk som undrat att jag inte vill praata om det för då tjuter jag bara.. då har dom lugnt sagt att vi pratar inte om det:) Gulliga människor på mitt jobb. Annars.. döljde jjag de rätt bra ;) ! Vet inte hade hellre varit hemma o tjutit hos syrran än o gått till jobbet om man kände mig för 2 år sen. Men nu kände jag att att gå till jobbet fick mig och tänka på annat. Heel konstigt. det var lixom min frid på det hela. Jag är en sån person som vill visa hela världen hur jag känner egentligen. Men när jag är ledsen som jag är rätt sällan nu förtiden håller jag det för mig själv. Finns så många andra man kan tycka synd om i stället...  Så.. iaf... allt är hur bra som helst just nu och, Ja... jag är riktigt nöjd och belåten :)


Levisen är duktig vovve. Men han ska egentligen kunna lite mer än vad han kan. De är så svårt o lära ut men ändå, jag jobbar påååt! Aannar är han hur söt som helst. för några dagar sen la han sig på mig och ville sova. Det brukar han inte göra... plus att han börjat sova i soffan :) Så himla söt. Nu sover han under min stol. Min finaste ägodel <3
Nu måste jag fixa fejjat om jag ska kunna visa mig på jobbet !
nej måste börja sminka mig nu alltså .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0