Ett glas vin eller två... Ett två tre

Japp nu är jag igång igen, bitterfi?!an själv. Suck. Sitter med ett vinglas med vin i såklart . Inväntar att tiden ska bli 00.12 typ. Alltså lite efter tolv. Så jag kan gå in till krogen i möta min fina vän. Vad ska man göra om man inte har vänner? Eller vad skulle man göra?! Jag skulle gå under tror jag. Jag kan göra det lät utan att någon behöver veta typ. Haha jag är så smart!! Äh. Ska bli lite full ta något i baren o dansa. Snacka skit. Dansa. Ja typ det o äta om det går . Det vet man aldrig. Alltså en annan sak. Jag älskar min lillle klumpis Levis. Han betyder allt för mig. Utan honom skulle jag isolera mig själv. Helt ärligt har jag inte mått så här konstigt på länge. Eller vad skriver jag "på länge" öh. Någon gång ska de typ stå. Aldrig. Vet inte om det är gott eller ont. Något är det. Jag tror jag behöver ett glas vin till! Allt är så konstigt typ. Jag är så konstig. Äh en annan sak jag är är komplicerad. Jag är världens komlicerade tjej!! Och äveen en drama Queen. Typ 100%. fast jag ät mkt snäll på mitt jobb. Jag är typ söta snälla . Jag är bra. Jag är nog en kamiliont. Tror ni inte det? Jag tror vinet talar nu . Sjukt profffeee o blogga då. Men alltså. Som jag sagt tidigare. Vad skulle jag göra utan min Levis. Han får mina dagar att betyda något. Min fina fina klump. Äh nu ska jag ha kul ikväll!!! Woohooo. Alltså jag är inte full bara jävligt taggad;) En helt annan sak. Jag saknar min fina fina vän anton. Han är typ min Guuud. Nevars jag är hans ;) nejdå. Äh jag saknar honom han reser runt jorden o lever livet. Han kommer va borta i tusen år. Känns så. O han har alltid haft en plats i mitt hjärta alltid. Jag äälskar dig. Du betyder otroligt mkt för även om de kanske inte är ömsesidigt men du fanns alltid där. Jag tänker på dig jämt o jag önskar ibland att du var här hemma. Även om de är rätt egoistisk önskan när jag vet att du mår bra där borta. Hur som helst. Jag älskar dig. Tänk lite på mig så glädjer jag mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0