f a n t a s t i s k t

Alltså. Jag bara längtar tills klockan är 1800 för då äre dans som gäller. Eller ett dansPASS rättare sagt. Yeey. Fan va längesen jag mådde så bra som när jag gick hem från passet igår. Det kändes så bra. Helt sanslöst. fantastiskt. 
kom på att fan ordet fantastiskt är ett väldigt fantastiskt vackert ord! eeller hur? Låter så himla fint:) !!! fantastiskt.

Nu ska jag nog göra lite food. För min kära sambo orkar ingenting. Han gör ingenting han kommer hem från jobbet och lägger sig i soffan och väntar på att jag ska mata honom typ. Är inte det typiskt killar eller? Jag önskar det var lite mer "gooo" i honom och på rätt sätt lixom. Inte för många bollar i luften men några st gör väl ingenting? Haha. äh troligtvis så älskar jag ju honom som han är, min snygging ♥ 

Har snackat med far idag. Han kommer hit i helgen. Så jädra efterlängtat. Måste nog handla lite food. Finns inte så mkt här hemma. Eller inte av våra färsk varor , typ grönsaker ni vet :) Så blir väl o handla lite snabbt på fredag? Mm . Kommer nog bli bra de här :) Ska försöka få pappa och dansa på spelet dance central :D HAHA vore så kul. Ja vi får väl se hur det går med det. 

Nu måste jag snosa lite på levis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0