förstår ingenting, vill inte förstå

Helgen skulle bli hur bra som helst och för en gångskull har jag längtat och även vetat att den skulle bli bra. Inget kan gå fel! Men så jävla fel man kan ha. De gick åt helvete. Jag/vi har blivit så krossade? Eller vad man säger. Trodde aldrig jag skulle bli såhär ledsen o arg igen. Fan fan fan! Ingen kommer förstå. Ingen. Bara jag och min syster som förstår. Vi vill nog inte heller att någon ska förstå.. De är för jobbigt. Jag spyr på allt. Fan fan fan. Nu kommer tårarna igen... Värst av allt är att en av de finaste männsikor får lida min lillebror. Min fina lillebror. Jag älskar dig. Och Jag älskar dig syrran. Vi klarar detta tillsammans<3

Kommentarer
Postat av: Annica

Kram på dig Zoa !

2012-01-08 @ 01:21:39
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0