Girls night only!

Det var party igår kan jag säga. Jag petra hannah och jennie! Ja vi var ju hos petrus då o drack o snacka :D tillslut åkte vi in med taxi. Fan det hade jag glömt haha! sen ja festa vi : P ahah. Men var rätt dött ändå. Kunde ha varit lite mer folk. menmen. Så vi drog kanske vid 2? Sen käka vi från en jävla körvkiosk. Och sen gick jag hem! Kuuuul kväll var dock roligare hemma hos petra :) Både jag o petra blev asdåliga typ men de va roligt :)  haha... Imorse när jag vakna kändes de som jag fortfarande var full. Jag gick upp kissa tog o dracj upp en cocacola burk och ett glas vatten och sen gick jag o la mig. Asså när jag drack colan o vattnet jag lovar 4 sek tog det sen var det slut. Haha. Andra gången jag vakna mådde jag bättre. Duscha och gjorde iordning mig sen tog jag med mig levisen på en promenix. så skönt ute! :) Så nu har jag gjort kööörv så sitter o käkar lite innan jag drar till jöbbeeee. Ska köra gärnet idag med! gick sjukt bra för mig o jenn igår ass. Asbra! älskar o jobba med henne, bästa kommunikationen ever! ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0