Levis är min lycka


kom på en sak. Alltså. Jag kom på att jag aldrig klagar på levis så ni vet, att han är jobbig och sådär. För det var mitt val av att köpa hund och jag måste göra det bästa av situationen även om det kan va pest som folk tycker men jag bara kkööör. För alltås sen jag var en liten liten flicka ville jag ha en hund. Hela mitt liv... ! Jag fick alla djur förutom en hund. alltså jag fick ju ingen häst dirket men jag ville ju inte ha det , men ja ni fattar. Jag ville ha en hund. Och fick ingen jävla hund. Sen när jag äntligen såg den finaste mopsen ever så var jag bara tvungen o göra det som kändes bäst för mig. N var ju absolut inte med på hela grejen. Men det var antingen eller lixom. Jag måste göra det för min egenskull och han förstod sen var vi med valp, en Levis ♥ Och alltså. Han är det finaste jag har alltså. Låter helt sjukt tycker ni men han är verkligen mitt hjärta. Haha låter sjukt men så ärefan. Han får mig på så jävla bra humör. Ni vet dirket man kommer innanför dörren rusar han för o hälsa bara för att han blir så jädra glad. Klart man blir glad då? Någon som gillar en lixom. Ja jag vet det är fortfarande en hund men för mig är han min lilla bebis. Och jag ska göra allt jag kan för att han ska ha det bra! jag är så jävla sjukt lycklig över att jag köpte en Levis :) Bästa bästa bästa jag gjort! Ibland burkar jag säga till N, - alltså. Jag har en hund!! Kan inte fatta det alltså. Han bara ja det har du, haha. Ibland tror jag inte på det själv. Men ja. Han förgyller min vardag kan jag lugnt sagt säga. jag älskar min Levisbebis ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0