Mikael Persbrandt eller inte?

Ja. Ska vi gå på bio ikväll eller inte? Vetiiitusan. Jag vill gå på dancepass kl 1800 och då börjar inte filmen förens kl 2115. Känns lite sådär.. för både jag och n ska upp och jobba kl 6 :/ Ja jag vet inte. Vill och vill inte. Går några filmer på tv. Men ja. Det är ju inte samma sak som o gå på bio. Jaja... 


jag och min sötboll har varit ute på promenad men han har fortfarande inte sovit något? Konstigt. Han brukar bli trött. Men jaja. Påtal om honom så måste jag bada honom idag även klippa klor och rensa öronen. Japp.. måste helt enkelt färscha till honom :) ! 


Ska även tvätta idag, känns lite sådär.
Men så äre. Jag gillar jiu veeerkligen I N T E det.
Men men, ibland måste man göra sånt oxå,
alltså sånna saker man inte gillar. 

Nej nu måste jag dricka upp min juice och börja fixa lite här... 
Det är fan inge kul o va ledig, då msåte man städa o hålla på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0