Dagens vill ha: Snyggt brun

Man mår så dåligt när man ser hur kallt termometern visar -8 och så går man snabbt på fb för att kolla och så ser man någon annan som taggats i bilder utomlands och har det hur bra som helst och hur snyggt brun. Fyfan. A V I S . Men vadå. Jag tar på mig min täckjacka och går ut vad ska jag göra?! jag kan oxå beställa en resa och njuta lite av mitt liv. Men varför gör jag inte det lixom? Stupid girl . Eller så är det så att jag har ett jobb som jag måste planera in om jag ska vara ledig och kolla om jag ens kan vara ledig och blablabla. Ja ni vet. Ap jobbigt. Eller nja sådär. Men äh. Gick en lång promenad med min finaste klump. Han satte sig och bajsa på världens högsta berg. Sand berg ni vet.  Haha.. min kollega heter sandberg i efternamn. Lite kul. Han satte sig och bajsa på sandberg. Nja. Not najs. Lite roligt iaf. Ja vad händer hela denna kväll då? Vill se film men min N ser på hockey. Ska försöka tjata till mig en tv. Så jag med får se något kul. Hörreeeni. Jag är kär i Ansiktet-äckligt. Den är fanimig bra, skön lixom.  Förresten mina vänner. Imorn blire el stockholmo med en av de bästa. Ska bli skönt o komma iväg en sväng :) Ska försöka lägga upp bilder på oss eller så.. För längesenj ag la upp en bild här. Bara för det får ni en gammal bild. Jag är så lat med alla sladdar oså. men ska försöka o ändra på mig.. :)
Fan vad jag tycker om den här bilden. Vet inte varför men den ser bra ut på något sätt. Saknar mitt hår faktiskt. har försökt o nöjt mig med det jag har. Men fan ska nog börja göra slingor i det så får jag se vart det leder :) ELler så skiter jag bara i det. Men iaf.  Nu ska jag nog kela lite med min guldklump ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0