sometimes its hard to follow you heart .

Har shoppat med min kära vän idag, typ bara mat men ändå. Jag som skulle till gina för att kolla om det fanns något roligt att köpa.. men ibland blir det typ inte som man tänkt sig. Ska på Z u m b a kl 1930. Känns opepp. Sen efter det är det snabba puckar för att gå på biooo. Känns ju sådär. Kommer jag orka? Stress till bion med. En liten halvtimme på mig. Dock är det väldigt väldigt nära. Så ska väl hinna o dusche. ELler det måste jag ju . Hade varit skönare med att bara gå på bio. Mm.. Jag kan ju ändra så det bara blir bio iofs. Men fan jag måste röra på mitt flööööööösk! måste peppa lite asssså. peppo peppo peppo :) 

Yeeees. Nu måste göra sova en stund tror jag natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0