sanningen

Damer och herrar ! vilken meningslös dag det har varit !
Jag har som sagt dammsugit och lagat mat... Ja.
Reslutatet vart ju bra, rent och jag blev mätt! haha.
Senare ikväll blire Zumba, antar att jag måste starta med min träning nu. 
så jädra längesen nu så mitt fett, (helt seriöst) hänger typ ner till backen. 
eller nja.. kanske 5 cm från backen, as nära alltså.. fruktansvärt.
Varför tror ni att ni aldrig får några bilder på mig, mer än de gamla? 
Ja där ser ni! MMM! vad vare jag sa! jaja... 


nu ska jag fixa mig för kl 1930 ska jag röra lite på mig och jag måste
komma igång lite... jaao. Vad ska jag göra tror ni då? 
Kanska dansa lite dance central med mig själv? Ja kanske det. 
Eller gå ut med min fina sötbooll. Han har sovit gnaska mkt idag. 
Så blir en promenix och sen är väl klockan 19...  JAPP!
taggataggataggataggataggataagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0