2 0 1 2

Blir det något 2013 tror ni? Man har ju sett den där filmen. 2012. Jag har aldrig varit rädd för såna typer av filmer men lixom... Nu har det ju hänt mkt med vädret och klimatfrågan kommer upp mer och mer och allt är typ bara skit. Vi fick ingen viinter och den kanske kommer nu? och när kommer sommarn?! och storm har vi haft jordras och massa olika olyckor har hänt.. FOLK tom skjuter varandra?! vatusan lixom. Jag blir bara rädd jag tänker påt! S I C K ! Hoppas verkligen det blir många många tusen år till... och jag vill fan inte dö. Jag är livrädd för att dö! Fan...usch. Positiva bloggen va?! Haha. Är lite sceaaaard azzzzz.Äh.. 

Händer idag? jadu. Jag vet inte. vill träna men jag är för lat. 
Vill göra mkt men orkar fanimig inte alltså. FAN SÅ LAT JAG ÄR
Skit tråkigt alltså. Ska nog fan träna sen eller iaf gå långpromenad
med min lilla sötboll. Mmm....


In your eyes i like to stay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0