d u f å r g ö r s o m d u v i l l

Suck. Tänkte precis skriva vilken jävla värdelös dag detta är, men fan. Så jävla bitter är jag väl inte?! NAJ! Dagen kan bara vända eller hur. Och jag blir bara sur om jag ska berätta vad som hänt idag, dock har inget hänt men ja. ni fattar. Palllaaaa. Nej men iaf. Sitter och myser med mig själv och äter glass. Mums. Vad ska jag göra mer idag dåå? Bio? Träna? köpa något? sova? sitta här? äta något? Suck. Är jag tråkig eller är jag tråkig? Zumban hittade jag ingen pepp till igår så det blev sjukt tråkigt. men herregud. bitter. äh. Igår när jag kom hem och inte var så glad då heller (haha) så kom min lilla klump och var så glad över att se mig. gud. Jag älskar min lille bebis. Han är det finaste i mitt liv just nu. Lilla ljuset. Haha.... äh nu ska jag vänta på att min kära n ska komma hem. och inte göra ett piss:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0