Snart snart snart

Hej igen. Går lite fram och tillbaka med uppdateringen. Vad ska jag skriva? Jo ni vet min kära hund. Han har ju en hudsjukdom och jag har legat o tänkt på det hela jävla kvällen, fan varför ska just min lilla vovve råka illa ut?! 6 andra i kullen men min Levis fick det! Fan. Det är den svåraste hudsjukdomen att bota. Men det går. Det går. Det går. Det går. Ibland mister jag hoppet och ibland som nu får jag det tillbaka. Jag önskar faktiskt, eller ja jag vill ta hans plats. Kan inte jag få bli sjuk, och Levis frisk?! Kan vi inte göra så?! Gör seriöst vad som helst. Han förtjänar inte dedär. Stackars min guldklump. 6 månader har jag behandlat honom och imorgon måste jag ringa dit igen för att få antibiotika mot hans tassar som är stora som bollar, alltså uppsvullna:( fan. Som sagt, det kommer bli bra, han kommer bli frisk, snart, snart, snart... Han ligger o snarkar högt ute i vardagsrummet. Sover tungt. Det är bra för honom. Inte lika bra om han har mardrömmar. Men men. Märks senare, då kommer han gnällandes till sängen o vill upp, och så fort han kommit upp så somnar han sött. Idag låg han däckad ovanför mitt huvud på mina kuddar. Min lilla snosegris. Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0