Ett helt nytt liv

Inte skrivit något för att jag trott att jag inte kan hålla mig. Men iaf. Början av året börja super bra! Sen gick det lite ner för och nu är det super bra igen. Jag kom igång med träningen och var fan i mig på topp. Helt plötsligt börja kroppen säga ifrån, jag blev helt matt. Kunde inte göra något, sov sov sov. Ingen mat inget social liv , inget. Sen efter några veckor av helt utslagenhet fick jag svar. Jag hade ju bebis i magen såklart !

Så vips så förändrades allt! Från festprisse till ja, trött hängig och icke drickande festprisse. Inte så skoj men va tusan , viill detta mer än ja allt de där :) det jag inte vill är att bli tjock men tyvärr måste man ju bli det. Fan. Jaja:)

Nu ska jag käka mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0