Twins

Ja som rubriken lyder så är det ju två stycken där inne. Vad ska man säga? Chock Chock chock. Helt otroligt. Knappt att det gått in i huvudet än. Och ändå har det gått några månader sen chockbeskedet. Herregud. Men men.

Funderar på att ta upp bloggandet igen men då är den stora frågan om jag ska ha kvar denna bloggen och fortsätta skriva här eller om jag ska ta bort denna och skaffa en helt ny. Börja om på en ny kula så att säga. Pinsamt om folk läser mina gamla inlägg Lixom. Ja, jag kanske inte behöver favorit bloggen helt men bara starta en ny? Gud. Så svårt.
Bara för det ska jag läsa mina gamla inlägg och sedan ska jag rådfråga min kära sambo och fråga vad han tycker, han följde ju ändå min blogg förut. Så vi får väl se. Denna bloggen är ju iofs rätt död, jag döda den genom att skaffa pojkvän (de var ju han jag skrev om jämt, och när vi blev tillsammans fanns det ju ingen mer drama att skriva om) eftersom vi har ett så perfekt liv tillsammans. Haha eller inte. Men inte lika kul drama som händer om man säger så, mer vardags tjafs och det mina vänner är väl förtusan Inge kul att läsa om, nae.

Nu spåra jag helt, nu ska jag läsa mina gamla inlägg och se hur det blir med denna blogg och om de blir en ny blogg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0